lunedì 22 giugno 2009

Bullettin di Nick

Nuovo Bullettin di Nick su MySpace riguardo il suo nuovo sito.
Date: Jun 20, 2009 8:52 PM
Subject: Finally ready...

So I'm sooooo freakin excited. My website is finally done. It's www.nickcarter.net
I wanna thank all of you that have already joined. I have been working hard on getting more cool pics and blogs as you read. And that old nick's corner?? It's back in the mix again. Also i just finished my first short film. I've got some pics up check em out. yeeeeaaaaaahhh!!! I'm soo damn happy i cant even type... lol. Anyways i wanna say that all of you that have joined my myspace all the way from the very beginning. I love you sooo much, thank you. OK .. you guys ready to have some fun?? I sure am .. I'll see you soon...:):):):):)

Traduco:
Sono così eccitato. Il mio website è finalmente pronto. E' www.nickcarte.net . Voglio ringraziare tutti voi che già vi siete iscritti. Ho lavorato duro per mettere nuove foto e blog, come potete vedere. E i vecchi Nick's corner?? E' tornato di nuovo! Inoltre ho appena finito il mio primo cortometraggio. Ho delle foto, dateci un'occhiata! Siiiiiiiiii! Sono così dannatamente felice che non riesco nemmeno a scriverlo... lol. Ad ogni modo voglio dire a tutti voi che vi siete iscritti al mio myspace dall'inizio, vi voglio tanto bene, grazie. Ok... ragazzi siete pronti a divertirvi?? Io lo sono di sicuro... Ci vedremo presto... :):):):):)

Nessun commento: